Tanca el diàleg
Torna
Vés al contingut (premeu Retorn) Ves al peu de pàgina (prem Retorn)

Inicia la teva cerca

Gràcies! La vostra presentació ha estat rebuda!
Ui! Alguna cosa ha fallat en enviar el formulari.

Un viatge interuniversitari per Europa amb el meu millor amic... Sí si us plau!  Entrades comprades, motxilles plenes, i anàvem a Londres a agafar l'Eurostar, tots dos estàvem molt emocionats. Dos trens cancel·lats més tard i amb prou feines un minut de marge mentre pujàvem a l'Eurostar, no vam baixar a l'inici més relaxant!

Consell número 1: Escolta els teus pares quan diuen 'dóna't molt de temps'.

Primera parada París. Després d'arribar al nostre alberg, ens van convidar a una 'rave UV de motxillers'. Ara, tenint en compte que aquesta era la nostra primera rave UV, no ens havíem adonat que estaríem coberts de resplendor de la pintura fosca.

Consell número 2: No portis mai el teu vestit preferit a una festa de pintura UV!

L'endemà al matí vam agafar el metro fins al 'Louvre', on s'exposa el famós quadre de la Mona Lisa. Em va sorprendre el petit que era el quadre, després de veure tantes rèpliques gegantines a Internet. No podia haver estat molt més gran que un tros de paper A4. Vam continuar explorant durant els següents dies amb una visita a l'Arc de Triomf i vam fer un pícnic increïble als jardins sota la Torre Eiffel. He de dir: oblideu-vos dels croissants, dels cargols i de les potes de granota, menjàvem macarrons per esmorzar, dinar i sopar! Si alguna vegada vas a París, assegura't d'esprémer en una visita a 'Pierre Herme' per provar-los.

Propera parada, Canes. Ara deixeu-me que us ho digui... Canes va ser com estar en un episodi de 'Made In Chelsea'. A tot arreu on miràvem hi havia gossos adolescents penjats de bosses de mà de disseny, perruqueries per a gossos i ulleres de sol grans.  No encaixàvem exactament en portar les nostres botes de muntanya i motxilles enormes, però absolutament el millor lloc per veure la gent! A continuació, ens vam dirigir a Pisa, per veure la famosa Torre Inclinada i aconseguir les fotos obligades de nosaltres sostenint-la! També vam trobar la pizzeria més deliciosa i vam tenir la pizza més saborosa per al nostre viatge allà per només 4 euros! #bargain

A continuació, Roma, que era, amb diferència, el nostre lloc preferit i també el més animat.  Ens van rebre amb una inesperada festa de toga a l'alberg. Qui necessita una disfressa de disfresses quan té llençols?

Consell número 3: No desafiïs els teus companys d'alberg a un concurs de begudes jaeger la nit abans de fer turisme. (Diguem que no vam sortir de l'alberg fins al migdia de l'endemà al matí.)

Per salvar els peus vam pujar i baixar de l'autobús vermell per fer turisme i vam aconseguir cobrir gran part de Roma aquell dia, visitant la Fontana de Trevi, la Basílica de Sant Pere, el Colosseu i el Vaticà.

Venècia va ser el nostre destí final, i allà vam visitar Murano (famosa per les seves fàbriques de vidre) i Burona (famosa per la punteria). La meva part preferida de la nostra estada aquí va ser una visita per veure el Pont dels Sospirs; tenim una rèplica a l'altre costat del riu Cam a Cambridge, així que va ser divertit veure la real! I la nostra estada a Venècia no hauria estat completa sense un passeig en una góndola, va ser meravellós seure i gaudir d'una ciutat tan pintoresca.

Consell número 4: Treballa molt, guanya molts diners i viatja tant com puguis!! Només ets jove una vegada.

Harriet Yates va completar l'experiència laboral a The Student Housing Company el 2014.